Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia i kursy dla pracowników2019-12-31 08:46:49W dzisiejszych czasach, kiedy rynek pracy staje się coraz bardziej atrakcyjny, pracownicy szukają wielu dróg rozwoju, aby ich kwalifikacje ciągle wzrastały, a pracodawca mógł cieszyć się z zatrudnienia wartościowego pracownika, który będzie nieustannie dbał o swój rozwój. |
|
Idealna komunikacja wewnętrzna2014-03-31 21:34:30Idealna komunikacja wewnętrzna jest jak krzesło - żeby pełnić swoją biznesową rolę powinna być oparta na czterech filarach. |
|
Mój tata jest w gazecie!2013-03-18 19:47:12Odwiedziłam dawno nie widzianą koleżankę. Delektowałyśmy się kawą i ciastem, dzieliłyśmy nowościami i ploteczkami. W pewnym momencie podszedł do nas jej 7-letni syn Wiktor z gazetą w ręku i powiedział z dumą w głosie: – Ciociu, zobacz, mój tata jest w gazecie! |
|
HALO! Czy ktoś mnie w ogóle czyta?!2013-03-18 19:46:18A jeśli tak, to co o tym myśli?! |
|
Trzy stałe. Cz. II: wybór2013-03-18 19:42:38Są trzy stałe w życiu: zmiana, wybór i wartości. (Stephen Covey) |
|
Komunikacja w zespole personel plus2010-08-18 12:40:15W strategii organizacyjnej coraz częściej podkreśla się przemianę i zwraca uwagę na fakt iż działy HR zaczynają być postrzegane jako istotne elementy całej układanki. Dobrym znakiem jest rosnące zainteresowanie wokół tego tematu. |
|
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać2024-03-08 13:43:03Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Biuro Detektywistyczne. Jak Je Wybrać?2023-12-01 09:41:17Różne biura detektywistyczne mogą specjalizować się w różnych obszarach, takich jak sprawy rodzinne, gospodarcze czy związane z zabezpieczeniem mienia. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń narzędzia komunikacji wewnętrznej
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.